In & around my house

In & around my house

vrijdag 1 november 2013

crochet and decoupage





  Een nieuwe maand  een nieuw begin !!!!
  en nieuwe creaties


καινούριο Μήνα ... ΚΑΛΟ  ΜΗΝΑ !!!!!
και καινούρια δημιουργίες.



      




als jullie denken dat ik niks doe dan hebben jullie het fout .
ik kan niet stil zitten .
s'avond bij de tv vindt ik het fijn om te haken.


Αν νομίζεται που δεν κάνω τίποτα κάνετε  λάθος.
δεν μπορώ να μη κάνω τίποτα.
το βράδυ μου αρέσει να πλέκω






      


het tafeltje met alleen het kleedje dat is een beetje kaal .

το τραπέζι σκέτο μόνο με το καρέ είναι λίγο άδεια.




ik haakte er nog een paar eikels bij


έπλεξα  και βελανίδια 

 en een kaars gemaakt met Decoupage  

ένα κερί με decoupage 













alles samen op het tafeltje .

όλα μαζί στο τραπεζάκι 



ik vondt nog een kabouter in het gras !!!!

βρήκα και ένα νάνος στο γκαζόν 








een goede en creatieve maand !!!

ένα κάλο και δημιουργικό μηνά !!!!!!!


                        nienekes paradijsje !!!!

8 opmerkingen:

  1. Πολύ ωραία όλα.
    Καλό μήνα, Ειρήνη μου, και με ωραίες πάντα δημιουργίες!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. κάλο μηνά Μarie-Anne .και ευχαριστω

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Καλημέρα Ειρήνη μου!!!!!Καλό μήνα!!!!Τά θαύμασα όλα!!!!!Κάποτε έπλεκα πάρα πολύ καί εγώ!!!Λόγω αυχενικού ,σταμάτησα!!!!Τό πλεχτό σκιουράκι,τά βελανίδια τό κεράκι σου,όλα μά όλα είναι πανέμορφα!!!!!Μπράβο σου!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ευχαριστώ Δήμητρα .....!!!!!
    κάλο Σ/Κ και κάλο μηνά
    φιλάκια

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nieneke,

    Wat gezellig dat je op mijn blog bent geweest!
    Bedankt voor je leuke berichtje!
    Ik kom natuurlijk ook bij jouw kijken en ga jou ook volgen... gezellig!
    Wat heb jij een mooi kleedje gehaakt met dat eekhoorntje er in, echt prachtig!
    Ik wens jou ook een creatieve maand toe.

    Tot gauw!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje wel ..voor je bezoekje (een hollands bezoekje)
      heb ik soms wel nodig .
      groetjes

      Verwijderen
  6. Πολύ όμορφα όλα..Καλό μήνα

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Δελφινάκια ..ευχαριστώ ...κάλο μηνά να έχεις !!!

    BeantwoordenVerwijderen