In & around my house

In & around my house

maandag 9 december 2013

making liqueur



Goede avond blogvrienden !!!!
ik was twee dagen geleden bij een goede vriendin op visite ..toen ze tegen aan mij vroeg wil je
een likeurtje ????? en was toch lekker en ook heel makkelijk ...
je hebt alleen maar wijn nodig citroengeranium en suiker nodig.
ik had nog twee flessen rode wijn staan die ik ooit van iemand gekregen had ,
aan de slag dan maar !!!!!!!!

κάλο βράδυ  μπλογκοφιλες !!!!!!!!
 Πριν λίγες μέρες πήγα επισκεψη σε μια καλή φίλη μου ..με ρώτησε αν θέλω
να πιω ένα λικερακι ....ήταν νόστιμο και εύκολο ...
χρειαζεσαι μόνο κρασί ,ζάχαρη και αρμπαρόριζα (σμυρνια).
είχα ακόμα δυο μπουκάλια  κόκκινο κρασί..
 ας ξεκινήσουμε !!!!!!




citroengeranium ...25 blaadjes 

αρμπαρόριζα......25 φιλαράκια


1 1/2  liter rode wijn  (2 flessen wijn )
 1 1/2 λίτρο κόκκινο κρασί (2 μπουκάλια)


400 gr. suiker ...kaneel ( als je wilt kruidnagel)
400 γρ ζάχαρη ...κανέλα (αν θέλεις  γαρίφαλα)



                                         
                                             
                                                een pan om het ff te koken
                                                μια κατσαρόλα να λιώσει η ζάχαρη

                                                 



en  in 14 dagen is de likeur klaar   ....!!!!
και σε 14 μέρες είναι το λικέρ έτοιμο ......!!!!



En om dat ik gek op glazen karaffen wil ik jullie mijn karaffen laten zien ......

Και επειδη  μου αρέσουν  η  καράφες θέλω να σας δείχνω την  συλλογή μου ....



1965 








en als laatste wil ik jullie nog een bosje bloemen laten zien die mijn man 
vanmorgen uit de tuin heeft geplukt ..

και στο τέλος ήθελα να σας δείξω  τα  λουλούδια που με 
έκοψε ο άντρας μου το πρωί από το κήπος μας .....


















15 opmerkingen:

  1. Πρέπει να είναι πολύ ωραίο το λικέρ μου μας προτείνεις - μου αρέσει πολύ το άρωμα της αρμπαρόριζας !!!!!! Ωραία η συλλογή σου και τα λουλούδια του κήπου σου !!!
    Καλό βράδυ !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Είναι ωραία και εύκολα !!!!
      κάλο βράδυ και ευχαριστώ πολύ Νίκη
      φιλιά

      Verwijderen
  2. Μμμμμ πρέπει να είναι πολύ ωραίο το λικέρ αυτό.... Το έχω κάνει κι εγώ αλλά με τσίπουρο, όχι με κρασί.... θα το δοκιμάσω κι έτσι !!!!
    Ξετρελλάθηκα με τις καράφες σου γιατί τις λατρεύω, έχω κι εγώ συλλογή και κάποια στιγμή θα τις δείξω !!!Ευγενική χειρονομία ου άντρα σου με τα λουλούδια !!!
    Πολλά φιλιά και καλό βράδυ !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Είναι πολύ ωραίο ..να δοκιμάζεις και να με πεις ....
      Περιμένω να μας δείξεις τις καράφες σου ..Ρανια !!!!!
      Πολλα φιλάκια και καλημέρα

      Verwijderen
  3. Χαρηκα που το εκανες το λικερ ειναι πολλη ωραιο και δεν χτυπαει στο κεφαλι! Τι ωραιες καραφες εχεις αλλα το ωραιοτερο ηταν τα λουλουδια σου.........
    Φιλακια xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Είδες το έκανα και εγώ...είναι ωραίο και εύκολα
      φιλάκια και καλήμερα !!!!!!

      Verwijderen
  4. Καλημέρα Ειρήνη μου!!Νά δώ τί άλλο θά φτίαξης!!Συνέχεια μέ εντυπωσίαζεις!!!Δέν έχω δοκιμάσει ποτέ αυτό τό λικέρ!!!Ακούγετε πολύ ωραίο!!!!Οι καράφες σου,πανέμορφες!!Τίς λάτρεψα!!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. καλησπέρα Δημητρα .....Ακούγετε και ειναι ωραίο !!!
    καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια και από μένα !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ειρήνη μου κατέφθασα!!!!!
    Ζήλεψα την καραφα σου με τα μπλε χρωματα!!!!!!Όλο το σετ!!!!!!!
    ΚΑΛΟΡΊΖΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΆ ΜΑς!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Χαίρομαι που εφτασες ....και ευχαριστώ πολύ ...
    κάλο βράδυ Effie !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Λικέρ αρμπαρόριζας έφτιαχνα με βότκα ή τσίπουρο. Φέτος το έκανα με ρετσίνα (συνταγή της Ρένας Χριστοδούλου). Τώρα, μάλλον θα δοκιμάσω και την δική σου με το κόκκινο κρασί. Θα μεθύσουμε στο τέλος! Πολύ ωραίες οι καράφες σου!!! 'Εχω κι εγώ αρκετές καράφες, αλλά προχθές έσπασα κατά λάθος μιά από τις πιό όμορφες...ακόμα την κλαίω!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Τη κρίμα που έσπασε η καράφα σου ..αν ήταν και παλιό ..σε καταλαβαίνω !
      Να το δοκιμάσεις Marie-Anne είναι ωραίο !!!
      φιλακια

      Verwijderen
  9. ΤΟ ΛΙΚΕΡ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΔΕ ΤΟ ΞΕΡΩ!!!!!
    ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΡΕΤΣΙΝΑ!!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΙ ΕΤΣΙ!!!!
    Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΑΦΕΣ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ρενα ....εγώ το λέω και Ελληνικό Gluhwein !!!
      Είναι νόστιμο ..να το δοκιμάσεις
      πολλά φιλάκια

      Verwijderen
  10. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!!!
    ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ, 12 ΤΟΥ ΜΗΝΑ, ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ, ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥΣ!!
    ΣΤΙΣ 9 ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ!!!!
    ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΜΕ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΜΑΣ!!!!
    ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΕΛΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    BeantwoordenVerwijderen