In & around my house

In & around my house

maandag 13 januari 2014

Gardening !!!!!






           hallo mijn vrienden !!!!
           ik had jullie al verteld dat tuinieren ook  een grote hobby van mij is ..
           Gisteren was een mooie dag echt een dag om even in de tuin bezig te zijn.
           gaan jullie mee de tuin in ?????


           Γεια σας φίλοι !!!
           Σας εγώ μιλήσει  για τον κήπο μου ,που αυτό είναι επίσης ένα μεγάλο χόμπι μου .
            Χθες ήταν μια όμορφη μέρα για  κηπουρική ..
            πάμε μια βόλτα στον κήπο ????


                                 eerst moesten we vegen !!!
                                 πρώτα θα σκουπίζουμε
                                  η φουκαλιζουμε οπός λένε εδώ                










                         OOOO wat zien mijn oogjes nou de narcissen staan in bloei !!!!!!
                       OOOOO τι είδαν τα μάτια μου τώρα οι νάρκισσοι  άνθισαν  !!!!!

   


                                          kom gaan we ze in een glaasje zetten ..
                                         Ας της βάλουμε σε ένα ποτηράκι ....





                                 kijk mijn pioenroos  !!!
                                    παιωνία μου !!



                               
                                de plantenkas even luchten ....
                                Ανοίξαμε και το θερμοκήπιο.....



                                  nu gaan we naar de groentetuin
                                  daar is ook nog werk
                               
                                 τώρα πάμε στο  λαχανόκηπο
                                   έχει και εκεί δουλεια


                                                                   
                                                     
                                                             

                       
                                                             
             

                               
                                         wat een mooie lucht
                                         τη ωραία ουρανό ......








                             En nu het leukste van de dag  ........
                                             een brief ...


                             και τώρα το καλύτερο.....
                                         ένα γραμμα ..    
                                 
                                   από το  Stars and Icicles  !!!!!!
                                         ευχαριστω πολύ  






22 opmerkingen:

  1. Πολύ όμορφος ο κήπος σου και είναι ακόμη χειμώνας,τον φανταζόμαστε την άνοιξη!!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Σας ευχαριστω ..θα σας τον δείξω την άνοιξη...
      καλή εβδομάδα ...φιλιά !!!!!!!

      Verwijderen
  2. Amai!!! Nu al Nacissen... Daar moeten wij nog lang op wachten... Fijn dat we hier een tuinjournaal gaan kunnen volgen...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Jeanine ..deze soort zijn altijd heel er vroeg erbij ..maar het is ook nog
      zo warm weer .ben benieuwd of het nog winter wordt ..
      heel veel groetjes en een fijne week

      Verwijderen
  3. Πολύ όμορφος ο κήπος σου
    Φιλάκια...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Σ'ευχαριστω Μαρία Έλενα
      καλή εβδομάδα και φιλακια

      Verwijderen
  4. Πανέμορφος ο κήπος σου!!!!!!!
    Φιλάκια !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ Ρενα μου !!!!
      καλή εβδομάδα

      Verwijderen
  5. Πολύ όμορφος ο κήπος σου Ειρήνη μου!!!Καί τί δέν έχη!!Οι νάρκισσοι είναι από τά αγαπημένα μου λουλούδια!!!Οι φωτό σου,άπαιχτες!!!Σέ ευχαριστώ γιά τίς ευχές σου!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ Δημητρα ,ας περάσει ο χειμώνας... και εμένα μέσα στο σπιτι δεν θα με δεις ,, καλή έβδομα ..φιλάκια πολλα

      Verwijderen
  6. πολυ ομρφος ο κηπος και τα λουλουδικα σου σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια σε φιλω

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Κάτια ... εγώ ευχαριστω για την καρτουλα ..
      Να 'σαι καλά ...φιλάκια

      Verwijderen
  7. Mooie rondleiding door je tuin. Heel vreemd om nu al narcissen te zien, maar fijn voor jou. Zonnige groet uit Nederland,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel willy !!! het is ook een warme winter dit jaar... hoop maar
      dat er nu geen vorst meer komt ..want in de meeste bomen zitten al knoppen.
      groetjes

      Verwijderen
  8. Nice garden my friend!!!!!
    Have also seen it when the flowers have bloomed in Spring it is really beautiful. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Πανεμορφος κηπος !!!!!!!Φιλια!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Κι εγώ στο κήπο ήμουν χθές και σήμερα, μου αρέσει πολύ η κηπουρική!!! Βλέπω πως έχεις κι εσύ ακόμα κατιφέδες! Κι εγω χθές τους έβγαλα. Οι νάρκισσοι είναι πανέμορφοι, εδώ δεν έχουν ακόμα ανθίσει!!!!
    Κάτι δεν πάει καλά με την παρακολούθηση και δεν είχα δεί τις προηγούμενες αναρτήσεις σου. Το στεφάνι με το ζυμάρι είναι υπέροχο!!!! Το λάτρεψα!!!!
    Φιλάκια πολλά, Ειρήνη μου!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ναι και έμενα μου αρέσει η κηπουρική ..από την άνοιξη και μετά στο κήπο
      είμαι ..ακόμα 2 μήνες επόμενη ... ευχαριστω Μαριάννα ..φιλάκια πολλα

      Verwijderen
  11. Ωραίο να έχεις κήπο! Μπορείς να ξεφεύγεις κι ας είσαι σπίτι....
    Είμαι η Χριστίνα από το fauxbilicious.blogspot.com. Χαίρομαι για τη γνωριμία!
    Θα τα λέμε!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Γεια σου Χριστίνα !!!! ευχαριστω πολύ ....και εγώ χαίρουμε για τη
      γνωριμία.. .φιλιά

      Verwijderen