In & around my house

In & around my house

donderdag 24 september 2015

I change my name !!!





                                   lieve blogvrienden  /Αγαπητοί φίλοι  !!!


             Nee  hoor  dit is geen nieuwe blog .. alleen een andere naam ...
             

            Οχι.... δεν είναι καινούριο μπλογκ ... απλά αλάλαξα το όνομα




                         het is herfst en een beetje verandering  kunnen we wel gebruiken ....
                        Είναι φθινόπωρο και λίγο αλαλαγή  χρειαζόμαστε ...
                       
                 






                                     























                           ik wens jullie een hele fijne herfst  toe  !!!!
                         
                           Σας ευχομαι  καλό φθινόπωρο  !!!!
                             




thanks to visit  my blog  !!!



36 opmerkingen:

  1. Μου αρέσει πολύ και το νέο σου όνομα και οι φωτογραφίες σου !!!!!
    Τι ωραίες φθινοπωρινές εικόνες !!! Οι διακοσμητικές κολοκύθες σου είναι απίθανες !!!!
    Και ο κίτρινος κρόκος καταπληκτικός !!!! Με γεια η νέα σου εμφάνιση και καλό Φθινόπωρο !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρανια μου ..... μια νέα λοοκ για να μη μας πάριε από κάτω ...
      καλό Σαββατοκυριακο ...φιλάκια πολλα

      Verwijderen
  2. Και ο προηγούμενος τίτλος που ήταν πιο... παραδεισένιος και αυτός εδώ, μου αρέσουν πολύ-πολύ!
    Οπότε, θα κάνουμε βολτούλες μέσα και τριγύρω από το σπίτι σου τώρα!!!!!!
    Το αγαπώ πολύ το φθινόπωρο και οι φωτογραφίες σου φωνάζουν "ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ"!!!!
    :-)
    Φιλάκια πολλά και γλυκά, Ειρηνάκι μου!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ναι Γιαννα μου ...θα σας πηγαίνω βολτουλες in & around ...μάλλον πιο πολυ around
      γιατη μου αρέσει πιο πολύ το εξω ....στο κήπο ξεχνάς τα πάντα .....ευχαριστω πολυ ...
      καλο Σαββατοκυριακο ...ΣΜΟΥΤΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

      Verwijderen
  3. Mooie foto's hoor! Maar....zijn dat nu crocussen? In de herfst?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ..dat zijn herfstcrocussen ....en als je die een paar hebt, staat zo je tuin vol ...

      Verwijderen
  4. Πρώτη φορά στο μπλογκ σου και χαίρομαι που βλέπω τόσο όμορφες εικόνες και χρώματα!! Λατρεύω το Φθινόπωρο και το περιμένω πως και πως, αν και ζω σε αρκετά ζεστή χώρα. Με γεια το καινούργιο σου ονοματάκι!! Φιλιά!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ για την βολτούλα στο μπλογκ μου
      καλο Σαββατοκυριακο ...φιλια

      Verwijderen
  5. Ωραίο όνομα και πολύ ωραίες φωτογραφίες, φθινοπωρινές.
    Καλή συνέχεια!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελενη ..να σαι καλά ...
      καλο Σαββατοκυριακο !!!!

      Verwijderen
  6. Καλό φθινόπωρο,υπέροχες οι κολοκύθες σου!!!!!!Φιλιά!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω κοριτσια ...να είστε καλά
      φιλακια

      Verwijderen
  7. Οργιάζουν τα όμορρφα χρώματα στη σημερινή σου ανάρτηση.
    Καλό σου γθινόπωρο.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Μου αρέσουν τα χρώματα ...Dennis .να εισαι καλά ...
      καλό φθινόπωρο και σε σένα

      Verwijderen
  8. Mooie foto's, al wat herfstig maar ik denk dat jullie nog wel kunnen genieten van aangename nazomerse temperaturen.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor het weer is hier nog lekker ...soms s'avond een vestje aan maar ook
      niet altijd ....een fijn weekend ..groetjes

      Verwijderen
  9. Καλορίζικο το νέο όνομα του μπλόγκ σου, Ειρήνη μου!!! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου, ξετρελλάθηκα με τους κίτρινους κρόκους!!!!! Τι όμορφα λουλουδάκια!!!!
    Φιλάκια και καλό φθινοπωρο!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω πολυ Μαριαν ....είναι φθινοπωρινός κρόκος , ένα να βάλεις γεμιση όλος ο κηπος
      καλό Σαββατοκυριακο ...φιλακια

      Verwijderen
  10. Πολύ όμορφο το νέο όνομα και η λουλουδένια φατσούλα!!!!Απίθανα τα λουλούδια και οι κολοκύθες σου!!! Καλό Φθινόπωρο!! Φιλιά

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Το λουλουδένια φατσουλα ..ήταν πέρσι στο κήπο μου ..
      ήταν ηλιοτρόπιο που τον έβαλα γυαλιά ηλίου ..(για πλάκα )
      καλο Σαββατοκυριακο

      Verwijderen
  11. Dearest Nieneke,
    LOVE your new name.
    Wishing you a happy weekend.
    Hugs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you ...thanks a lot ....
      Happy weekend to you to ....
      hugs ..xxxx

      Verwijderen
  12. Μόλις σε βρήκα κι εγώ!
    Πολύ μου αρέσουν τα χρώματα σου!!!!!!
    Θα τα λέμε συχνά!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω για την επισκεψη στο μπλογκοσπιτακι μου ...
      καλο Σαββατοκυριακο ...

      Verwijderen
  13. Reacties
    1. Ευχαριστω ...καλο Σαββατοκυριακο !!!!

      Verwijderen
  14. Κι εγώ σαν την Ελεάννα πιο πάνω πρώτη φορά στο μπλογκ σου. Αν και δεν είμαι κορίτσι του φθινοπώρου και τον χειμώνα τον αντέχω μόνο για τις γιορτές οφείλω να ομολογήσω ότι τα χρώματα που ντύνεται η φύση αυτή την εποχή είναι πανέμορφα. Όπως πανέμορφες είναι και οι φωτογραφίες σου... Καλή συνέχεια και καλό ΣΚ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ για την επισκεψη στο μπλογκοσπιτακι μου ...
      και εγώ πιο πολύ την άνοιξη αγαπάω από το φθινόπωρο .
      καλη εβδομαδα να εχεις

      Verwijderen
  15. Με γεια το όνομα Ειρήνη μου.
    Οι φθινοπωρινες φωτογραφίες τελειες.
    Φιλακια πολλά.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστω Ρενα μου ..καλη εβδομαδα να εχεις ....
      φιλάκια

      Verwijderen
  16. Με γειά το καινούριο όνομα! Οι φθινοπωρινές εικόνες και τα χρώματα είναι πολύ όμορφα! Πολύ παράξενεςοι κολοκύθς σας!
    Φιλιά!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Έσπειρα διάφορα σποράκια από κολοκύθες αλλά και μου βγήκαν όλα τετοια ....
      ευχαριστω πολύ ....καλη σου εβδομαδα ..φιλια

      Verwijderen
  17. Mooie nieuwe naam en meteen een verandering van header. Prachtige herfstfoto's.
    Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Willy ....ik wens je een fijne dag vandaag !!!
      groetjes

      Verwijderen
  18. Mooie en sfeervolle foto's van de herfst bij jullie, echt najaar, zo met die pompoenen.
    Leuk, je nieuwe naam!!!
    lieve groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Loes .....het is al echt herfst hier ....en jammer genoeg ook het weer ..
      groetjes

      Verwijderen